Tuesday, December 6, 2011

Kenangan nan lalu...

Entah kenapa saya sudah lama tak update blog ini...kesian kat blog saya !!

So..malam ini dengan gigihnya saya buatkan beberapa kejutan...hehehe
Teringat waktu Prof MKI datang rumah saya...

so...tengok2 gambar -----> saya update blog....:)

dengan beberapa foto

kenangan bersama dengan orang2 yang bermakna dalam hidup saya

smartkan gambar kat atas tu...:))
tak minta izin pun dengan tuan empunya gambar tu...sebab dia kata "save as"....hehe

saya suka pakai abaya

suka beg warna merah bila travel

sambut birthday tahun ni bersama cucu pertama...alhamdulillah..

haritu gi sydney...seronok

gi bandung lagi seronok...sebab Yang ada bersama-sama...bila ibu berbelanja bapak yang bayarkan...bestkan!

sekian cerita malam ini...goodnite...

8 comments:

Kak Sidah said...

Salam Kak Nab,

Kenangan yang lalu membawa seribu pengertian dalam hidup kita..begitu indah untuk di ukirkan dgn kata2..hanya mereka yang ada bersama ketika itu saja yg dapat sama2 merasai nya..

Kenangan bersama mu banyak memberi erti, walaupun seketika..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

W'slm Nor,

Aduhaiii...rindu kat Nor..

Uncle said...

Salam KN.
Saya jugak akan jadi gumbira kalau shopping dan orang lain bayarrr hahahahahah

mama ju, said...

Aslkm

lama tak jumpa kakak....Walau jauh di mata di hati masih ingat lagi..bye

Syimama said...

foto-foto yang menggembirakan.
mengenang saat2 bahagia

safiudin.com said...
This comment has been removed by the author.
safiudin.com said...

Assalamualaikum Akak,

gambar boleh menceritakan segala-galanya..

alhamdulillah, walaupun tiada catatan namun gambar telah mendapat tempatnya..[teringat saya post/entri di Lutfi Lokman, jika tiada catatan diletakkan gambar sahaja].

Wassalam

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI